Baigiamieji darbai

“Pamatai yra“ mano atsakymas jei kas klausia apie statybas. atrodo tik tiek, bet kai pagalvoji ką nuveikei, tai….

Rostverko užpylimui ėmiau tą pačią betono klasę kaip ir poliams. c20/25. Būtų gal ir c16 užtekę, bet jų kaina mažai kuo skiriasi. Prasidėjo betono paieškos. Mano sklypas Trakų raj. o vietiniai betono kriaušės  neturi, ėmiau ieškoti Vilniuje. Betono kainas daugmaž žinojau, bet Vilniuje jos gerokai užkeltos, tiek pačio betono, tik atvežimo , tik siurblio nuomos. Optimalią kainą pasiūlė firma iš Vievio. (vien atvežimas 2eur už km. mažesnis nei Vilniaus, o už betoną 10 eur/m3  mažiau) Taip pat gavau visas faktūras ir betono sertifikatą. Likau patankintas, nes po mano skambučio betono kriaušė mano kieme buvo vos po 2 dienų.

Darbas  buvo daug paprastesnis nei man pasirodė. Dirbom tryse, vienas prie šlango,  kitas trakė lauk pagaliukus o  aš trambavau. Viso tai truko apie valandą, aišku be nesklandumų neapeita. Sušlubavo mano matematinės žinios. Suskaičiavau kad man reikės apie 7 m.3 betono. Kriaušė veža lygiai tiek.  Maniau kaip nors užteks, bet supylus betoną liko viena vidinė siena neužpilta. Kaip tai įvyko negaliu paaiškinti, bet pritrūkau 1 m.3 . Taigi šį kiekį užsakiau atskirai. Nemalonus dalykas bet visko pasitaiko.

Betonui leidau pastovėti apie 4 dienas, kol pradėjau nuiminėti klojinius.  Ir pagaliau kulminacija, bei  vasaros darbo vaisius.

Nuimant klojinius dar apšildžiau pamatą iš vidinės pusės ir sulyginau žemes. Gavosi gan neblogai. Buvo kelios vietos kur neatlaikė tarpusavyje sujungtų plokščių medvaržčiai, pagaminti Kinijoje (pasirinkimo mūsų prekybos centrai kito nesiūlo) bet tai viskas pataisoma.

Reziumuojant: šią vasarą turėjau labai įdomios bei man naujos patirties. Kainavo tiek laiko tiek jėgų bet kažkaip jau pasiilgstu tų vakarų praleistų gamtoje.

 

9 komentarai “Baigiamieji darbai

  1. O kaip dėl
    Paprastas būdas užsisakyti ekskavatorių nuomą – kviečiame teirautis nurodytu telefonu ar kitais mūsų kontaktais, būtinai suteiksime reikiamos informacijos ir profesionaliai atliksime Jums reikalingus darbus. Kasimo darbus atliekame Vilniuje ir visame Vilniaus krašte, dirbame klientui patogiu laiku (taip pat ir vakarais, savaitgaliais).

    Patinka

Parašykite komentarą